fbpx

Ansøg om at blive arrangør

Indenfor Koyo har vi en hel del forskellige arrangør poster, som man har mulighed for at ansøge om. Der er både poster relateret til specifikke arrangementer og nogle mere generelle drifts poster. Du kan læse om dem alle sammen herunder. Ønsker du at ansøge kan du udfylde ansøgningsskemaet her.

OBS: Ansøgere vil først få svar på deres ansøgning efter generalforsamlingen d. 11. december 2021, dog senest d. 31. december 2021.

Manga Camp arrangør

Manga camp er en 3 dags workshop, som ligger mandag-onsdag i nogle af skole ferierne. Bliver ofte afholdt 2-3 gange årligt, med 15-20 deltagere i 13-16 års alderen.

Som manga camp arrangør vil du blive en del af et lille team på 2-3 personer som fælles varetager alle opgaver.
Opgaverne inkludere specifikt:
– Aftale med Campus ang. lån af lokaler og bespisning
– Aftale med Viden Djurs ang. lån af PC’er og tegne tablets
– Aftale program med undervisere
– Lave quiz
– Bestille t-shirts og badgedele
– Have opsyn i løbet af dagen og om natten

Koyo Cosplay Camp arrangør

Koyo Cosplay Camp er en 3 dags workshop, som ligger fredag-søndag. Bliver ofte afholdt op til diverse conner. Bliver afholdt 4-6 gange årligt, med 15-30 deltagere i alle aldersgrupper.

Som Koyo Cosplay Camp arrangør vil du blive en del af et lille team på 3-5 personer som fælles varetager alle opgaver.
Opgaverne inkludere f.eks.:
– Aftale program
– Sørger for relevante materialer er til rådighed
– Sørger for morgenmad ved alle arrangementer
– Hjælpe og vejlede under arrangementerne

Koyo Chibi arrangør

Koyo Chibi står for små løbende arrangementer, gerne så vidt muligt en gang om måneden, men i hvert fald 4-6 gange årligt. Koyo Chibi står for planlægning af cosplay picnics og Djurs sommerlands ture.

Som Koyo Chibi arrangør vil du blive en del af et lille team på 1-2 personer som fælles varetager alle opgaver.
Opgaverne inkludere f.eks.:
– Planlægge Djurs sommerlands tur
– Planlægge hygge weekender, f.eks. til fastelavn
– Planlægge cosplay picnics
Alle Koyo Chibi events er relativt deltager styret og som arrangør vil du mest skulle stå for at planlægge hvor og hvornår, samt evt. betaling/tilmelding.

Koyo Sommer arrangør

Koyo Sommer er Koyos nye mini con, med 400-500 deltagere. Afholdes 1.-3. juli 2022.

Som Koyo Sommer arrangør vil du blive en del af et større team på 10-15 personer som er opdelt på forskellige ansvarsområder. Derfor skal du også vælge specifikt hvilke team/teams og dermed hvilke ansvarsområder du ønsker at ansøge til. Vi går altid efter at alle teams skal have minimum 2 arrangører:
– Aftale team: Står for eksterne aftaler, f.eks. med dealers, sponsorere og evt. VIPs
– Artist alley/Bring n’ buy: Står for kommunikation, tilmelding og planlægning i relation til Artist alley og Bring n buy.
– Show team: Står for kommunikation, tilmelding og planlægning i relation til cosplay showet og craftsmanship konkurrence.
– Event team: Som event team arrangør er man leder for event teamet og står for kommunikation og planlægning af events til under Koyo Sommer (f.eks. tegne konkurrencer, quizzer mm.). Selve eventsne vil blive afholdt af event teamet og ikke event team arrangørerne.
– Frivillig team: Som frivillig team arrangør er man leder for frivillig teamet og står for kommunikation og planlægning af frivillig vagter til under Koyo Sommer (f.eks. tjek-ind og oprydning).
– Scene og tech team: Står for hjælp med diverse tekniske løsninger. Herunder er hovedopgaven lyd, lys og video i forbindelse med scenen ved cosplay show og craftsmanship konkurrencen.

KoyoCon arrangør

KoyoCon er Koyos største arrangement, med 1000-1100 deltagere. Afholdes 11.-13. november 2022.

Som KoyoCon arrangør vil du blive en del af et større team på 10-15 personer som er opdelt på forskellige ansvarsområder. Derfor skal du også vælge specifikt hvilke team/teams og dermed hvilke ansvarsområder du ønsker at ansøge til. Vi går altid efter at alle teams skal have minimum 2 arrangører:
– Aftale team: Står for eksterne aftaler, f.eks. med dealers, sponsorere og evt. VIPs
– Artist alley/Bring n’ buy: Står for kommunikation, tilmelding og planlægning i relation til Artist alley og Bring n buy.
– Show team: Står for kommunikation, tilmelding og planlægning i relation til cosplay showet og craftsmanship konkurrence.
– Event team: Som event team arrangør er man leder for event teamet og står for kommunikation og planlægning af events til under Koyo Sommer (f.eks. tegne konkurrencer, quizzer mm.). Selve eventsne vil blive afholdt af event teamet og ikke event team arrangørerne.
– Frivillig team: Som frivillig team arrangør er man leder for frivillig teamet og står for kommunikation og planlægning af frivillig vagter til under Koyo Sommer (f.eks. tjek-ind og oprydning).
– Scene og tech team: Står for hjælp med diverse tekniske løsninger. Herunder er hovedopgaven lyd, lys og video i forbindelse med scenen ved cosplay show og craftsmanship konkurrencen.

Koyo Drift arrangør

Koyo drift er alle de ting som bliver lavet på tværs af arrangementer, og derfor bliver du på sin vis arrangør for alle Koyos arrangementer og derfor blive en del af flere forskellige teams.

Drift har 3 forskellige teams/ansvarsområder og derfor skal du vælge hvilket/hvilke ansvarsområder du ønsker at ansøge til. Vi går altid efter at alle teams skal have minimum 2 arrangører.

PR: Står for markedsføring og presse i forbindelse med Koyos arrangementer. Dette er hovedsaligt administration af Koyos Facebook og Instagram, men inkludere også kommunikation med fotografer og presse folk i forbindelse med Koyos større arrangementer (Koyo Sommer og KoyoCon).

LLS: Lokation, Logistik og Sikkerhed står for al kommunikation med lokationer, ansøgning om overnatnings- og byggetilladelser, oprettelse af opsætningsplaner og planlægning af transport af materialer mv. LLS har også ansvaret for førstehjælp og tryghedsinitiativer.

Grafisk team: Står for grafisk produktion. Dette inkludere skilte, bannere, håndbøger, merch, armbånd, tegninger til markedsføring mm. Grafisk team står desuden for kontakten med grafikere og evt. dekoration ved arrangementer.

Menu