fbpx

Ansøg om at blive arrangør

Indenfor Koyo har vi en hel del forskellige arrangør poster, som man har mulighed for at ansøge om. Ansøgninger skal være en kort beskrivelse af en selv, og hvorfor man ønsker den eller de poster man ansøger til. Ansøgningen sendes til bestyrelse@koyocon.dk inden generalforsamlingen.

Beskrivelserne af de forskellige teams er et udgangspunkt, og der tages forbehold for eventuelle rettelser og omstrukturering.

Aftale Team

Aftale team er en del af KoyoCons arrangør team, og står for aftaler med forhandlere, sponsorer, VIP’s / gæster og leverandører af services, såsom busser.

Alle på dette team anses som KoyoCon arrangører.

Event Team

Event team står for afholdelse af interne events under KoyoCon, samt programlægning herfor. Dette inkluderer planlægning, indkøb af præmier og koordinering med frivillige event afviklere. Lederne af teamet er en del af KoyoCons arrangør team. Ledernes opgave er at koordinere teamets opgaver gennem udvælgelse af team medlemmer, sørge for kommunikation internt i teamet, indkøbe relevant materiale og udarbejde en vagtplan.

Lederne af dette team anses som Koyocon arrangører.

Frivillige

Frivillige refererer til KoyoCons frivillig team (tidl. gopher team). KoyoCons frivillig team står for mange opgaver under arrangementerne, herunder nattevagter, reception, bemanding og ekstra bemanding ved boder, events el. lign. Lederne af teamet (frivillig koordinatorer) er en del af KoyoCons arrangør team. Ledernes opgave er at koordinere teamets opgaver gennem udvælgelse af team medlemmer, sørge for kommunikation internt i teamet, indkøbe relevant materiale og udarbejde en vagtplan.

Lederne af dette team anses som Koyocon arrangører.

Scene og Tech ansvarlige

Scene- og tech ansvarlige er tilknyttet KoyoCon og står for opsætning af scene, styring af sceneteknisk udstyr (såsom video, lyd og lys) og teknisk support til andre teams.

Lederne af teamet er en del af KoyoCons arrangør team.

Cosplay team

Cosplay teamet står for afholdelse af cosplay konkurrencer under KoyoCon, samt programlægning herfor. Dette inkluderer godkendelse af ansøgninger, indkøb af præmier og planlægning af lydprøver / prejudging. Dette inkluderer også at finde dommere og indgå aftaler med dem.

Lederne af teamet er en del af KoyoCons arrangør team.

Artist Alley og Bring n' Buy ansvarlige

Artist alley og Bring n’ buy ansvarlige er en del af KoyoCons arrangør team og står for godkendelse og koordinering af deltagere i ‘Bring n’ Buy’ og ‘Artist Alley’. Dette inkluderer kommunikation med deltagere, planlægning af bordopstilling og sælger support i løbet af weekenden.

Alle på dette team anses som KoyoCon arrangører.

Marketings Management

Marketing management er ikke tilknyttet et bestemt event, men står for markedsføring af samtlige events. Dette inkluderer nyhedsmails, hjemmeside, SoMe (Facebook, Instagram og youtube) og kommunikation med presse og fotografer.

Alle på dette team anses som Koyo arrangører.

Grafisk og Dekoration

Grafik og dekoration er et team der ikke er tilknyttet et bestemt event, men står for grafisk produktion og potentiel oppyntning til samtlige events. Dette inkluderer produktion af grafik til SoMe, bannere, merchandise, kort, program og håndbøger, samt indkøb og plan for potentiel oppyntning.

Lederne af teamet anses som Koyo arrangører.

Lokation, Sikkerhed og Logistik

Lokation, sikkerhed og logistik er ikke tilknyttet et bestemt event, men står for lokation og sikkerhed ved samtlige events. Dette inkluderer i særdeleshed brandsikkerhed. Derudover er teamet ansvarlig for koordinering af transport af relevant event materiale.

Alle på dette team anses som Koyo arrangører.

Redebygger: Initiativ og Innovation

Redebygger: initiativ og innovation er et team skabt med henblik på at opstarte nye initiativer. Dette inkluderer konceptudvikling, fondssøgning og potentielt udførelse. Teamet har som udgangspunkt ikke noget budget, derfor skal nye Initiativer der kræver et budget forhåndsgodkendes af bestyrelsen. Dette team står desuden for vurdering af ansøgninger til Koyos initiativ støtte, hvortil der er et fastlagt budget.

Alle på dette team anses som Koyo arrangører.

Koyo Chibi Arrangør

Koyo Chibi arrangør teamet står for planlægning og afholdelse af Koyo Chibi aktiviteter, dette inkluderer almene Koyo Chibi events, såvel som Djurs sommerlands meet up, discord events og cosplay meetups.

Koyo Cosplay Camp Arrangør

Koyo Cosplay Camp arrangør team står for planlægning og afholdelse af Koyo Cosplay Camp aktiviteter, dette inkluderer almene KCC events, såvel som evt. cosplay lejr eller lign.

Menu